Livraison gratuite à partir de 65€ d'achats

Besoin d'aide : 04 93 85 76 92

Réglement jeu Tickets d'or

Règlement du jeu concours Tickets d’or NICOLAS ALZIARI 

 

Article 1 : Société organisatrice 

Nicolas Alziari dont le siège social est situé au 553 chemin de la Roseyre, 06390 Contes, organise un jeu gratuit avec obligation d'achat du 02-12-2024 au 24-12-2024 

L'opération est intitulée : « TICKETS D’OR ». Cette opération est accessible sur le site internet www.alziari.com.fr et à la boutique Nicolas Alziari, 14 rue Saint François de Paule à Nice 

 

Article 2 : Conditions de participation 

2.1 Ce Jeu est ouvert à toute personne physique, cliente auprès de Nicolas Alziari, pour toute commande faite sur le site internet et/ou à la boutique sans minimum d’achat.

La société se réservant le droit de procéder à toutes les vérifications nécessaires concernant l'identité, l'adresse postale et / ou électronique des participants. 

2.2 Sont exclus de toute participation au présent Jeu et du bénéfice de toute dotation, que ce soit directement ou indirectement l'ensemble du personnel de la Société et des Partenaires, y compris leur famille et conjoints (mariage, P.A.C.S. ou vie maritale reconnue ou non), ainsi que les personnes mineures. 

2.3 Les personnes n'ayant pas justifié de leurs coordonnées et identités complètes ou qui les auront fournies de façon inexacte ou mensongère seront disqualifiées, tout comme les personnes refusant les collectes, enregistrements et utilisations des informations à caractère nominatif les concernant et strictement nécessaires pour les besoins de la gestion du jeu. 

2.4 La participation au Jeu implique pour tout participant l'acceptation entière et sans réserve du présent règlement. Le non-respect dudit règlement entraîne l'annulation automatique de la participation et de l'attribution éventuelle de gratifications. 

 

Article 3 : Modalité de participation 

Le Jeu se déroule comme suit, le joueur doit : 

1. Se rendre sur le site internet www.alziari.com.fr et/ ou à la boutique Nicolas Alziari située 14 rue Saint François de Paule.

2. Passer une commande sur le site internet et/ ou 

3. Ou faire une commande  sans minimum d’achat tout en ayant un compte client en magasin et glisser son ticket de caisse dans l’urne prévue à cet effet.

3. Avoir pris connaissance et accepter le règlement du jeu : 

  • Le jeu sera organisé du 02-12-2024 au 24-12-2024 
  • 4 gagnants trouveront chacun 1 ticket d’or caché dans leur colis internet.
  • 4 autres gagnants seront tirés au sort parmi la totalité des tickets de caisse laissés dans l’urne prévue à cet effet.

 

  • Article 4 : Sélection des gagnants 

Un seul lot sera attribué par gagnant (même nom, même adresse). Les gagnants seront désignés après vérification de leur éligibilité au gain de la dotation le concernant. Les participants désignés devront nous contacter par mail ou téléphone. Si un participant ne se manifeste pas dans le mois suivant l'envoi de ce message, il sera considéré comme ayant renoncé à son lot et le lot restera la propriété de l'Organisateur. Du seul fait de l'acceptation de son prix, le gagnant autorise l'Organisateur à utiliser ses nom, prénom, ainsi que l'indication de sa ville et de son département de résidence dans toute manifestation publi-promotionnelle, sur le site Internet de l'Organisateur et sur tout site ou support affilié, sans que cette utilisation puisse ouvrir de droit et rémunération autres que le prix gagné. Les gagnants devront se conformer au règlement. S'il s'avérait qu'ils ne répondent pas aux critères du présent règlement, leurs lots ne leur seraient pas attribués. Les participants autorisent toutes les vérifications concernant leur identité, leur âge, leurs coordonnées postales ou la loyauté et la sincérité de leur participation. A ce titre, l'Organisateur se réserve le droit de demander une copie de la pièce d'identité du gagnant avant l'envoi de la dotation. Toute fausse déclaration, indication d'identité ou d'adresse fausse entraîne l'élimination immédiate du participant et le cas échéant le remboursement des lots déjà envoyés. 

 

Article 5 : Dotations 

Chaque gagnant remporte un coffret "Secret de l'olivier" d'une valeur de 47,6€ composé d' 1 bouteille d'huile d'olive primeur 375 ml, d' 1 savon solide Millea, d' 1 savon liquide Millea 200 ml,d' 1 pot d'olives cailletier 125 g, d' 1 pate d'olive BIO cailletier 80 g.

 

Article 6 : Limitation de responsabilité 

La participation au Jeu « TICKETS D’OR » implique la connaissance et l'acceptation des caractéristiques et des limites de l'Internet, notamment en ce qui concerne les performances techniques, les temps de réponse pour consulter, interroger ou transférer des informations, les risques d'interruption, et plus généralement, les risques inhérents à toute connexion et transmission sur Internet, l'absence de protection de certaines données contre des détournements éventuels et les risques de contamination par des éventuels virus circulant sur le réseau. En conséquence, la Société Organisatrice ne saurait en aucune circonstance être tenue responsable, sans que cette liste soit limitative : 

1. de la transmission et/ou de la réception de toute donnée et/ou information sur Internet ; 

2. de tout dysfonctionnement du réseau Internet empêchant le bon déroulement/fonctionnement du Jeu ; 

3. de défaillance de tout matériel de réception ou des lignes de communication ; 

4. de perte de tout courrier papier ou électronique et, plus généralement, de perte de toute donnée ; 

5. des problèmes d'acheminement ; 

6. du fonctionnement de tout logiciel ; 

7. des conséquences de tout virus, bogue informatique, anomalie, défaillance technique ; 

8. de tout dommage causé à l'ordinateur d'un Participant ; 

9. de toute défaillance technique, matérielle et logicielle de quelque nature, ayant empêché ou limité la possibilité de participer au Jeu ou ayant endommagé le système d'un Participant ; 

10. du dysfonctionnement des lots distribués dans le cadre du jeu, et des éventuels dommages directs et/ou indirects qu'ils pourraient causer. Il est précisé que la Société Organisatrice ne peut être tenue responsable de tout dommage direct ou indirect issu d’une interruption, d’un dysfonctionnement quel qu’il soit et ce pour quelque raison que ce soit, ou encore de tout dommage direct qui résulterait, d’une façon quelconque, d’une connexion au site développé dans le cadre de ce jeu. Il appartient à tout Participant de prendre toutes les mesures appropriées de façon à protéger ses propres données et/ou logiciels stockés sur son équipement informatique contre toute atteinte. La Société Organisatrice pourra annuler tout ou partie du Jeu « TICKET D’OR » s'il apparaît que des fraudes sont intervenues sous quelque forme que ce soit, notamment de manière informatique ou de la détermination des gagnants. Elle se réserve, dans cette hypothèse, le droit de ne pas attribuer les dotations aux fraudeurs et/ou de poursuivre devant les juridictions compétentes les auteurs de ces fraudes. Elle ne saurait toutefois encourir aucune responsabilité d'aucune sorte vis-à-vis des Participants du fait des fraudes éventuellement commises. Sera notamment considérée comme fraude le fait pour un Participant d’utiliser un ou des prête-noms fictifs ou empruntés à une ou plusieurs tierces personnes, chaque Participant devant participer au Jeu sous son propre et unique nom. Toute fraude entraîne l'élimination du Participant. L’organisateur se réserve le droit pour quelque raison que ce soit, d'annuler, reporter, interrompre ou proroger le jeu ou de modifier tout ou partie des modalités du présent règlement, dans le respect de celui-ci. Si, par suite d'un événement indépendant de sa volonté, elle était contrainte d'appliquer ce droit, sa responsabilité ne saurait être engagée. L’organisateur se réserve le droit d’exclure définitivement des différents jeux toute personne qui, par son comportement frauduleux, nuirait au bon déroulement des jeux. En outre, le parrainage de personnes fictives entraînera l’élimination immédiate du joueur.

 

Article 7 : Dépôt du règlement 

Le règlement est disponible à titre gratuit à toute personne qui en fait la demande à l’Organisateur du Jeu à l'adresse suivante : 553 chemin de la Roseyre, 06390, Contes, France. Les timbres liés à la demande écrite d'une copie du règlement seront remboursés au tarif lent sur simple demande. 

 

Article 8 : Données personnelles 

Il est rappelé que pour participer au Jeu, les joueurs doivent nécessairement fournir certaines informations personnelles les concernant (nom, adresse …). Ces informations sont enregistrées et sauvegardées dans un fichier informatique et sont nécessaires à la prise en compte de leur participation, à la détermination des gagnants et à l'attribution et à l’acheminement des prix. Ces informations sont destinées à l’Organisateur, et pourront être transmises à ses prestataires techniques et à un prestataire assurant l’envoi des prix. En participant au Jeu, le joueur pourra également solliciter son inscription à un courrier électronique d’information de l’Organisateur. Les données ainsi recueillies pourront être utilisées dans le cadre légal. En application de la loi n° 78-17 du 6 janvier 1978 relative à l'informatique, aux fichiers et aux libertés, les joueurs disposent des droits d'accès, de rectification et de suppression des données les concernant. Pour exercer ces droits, les joueurs devront envoyer un courrier à l’adresse suivante : 553 chemin de la Roseyre, 06390, Contes, France. Le remboursement des frais de demande de remboursement de rectification et de suppression des données se fera sur la base d'une lettre simple de moins de 20 grammes affranchie au tarif économique. 

 

Article 9 : Litiges 

Le présent règlement est soumis à la loi française. Pour être prises en compte, les éventuelles contestations relatives au Jeu doivent être formulées sur demande écrite à l’adresse suivante : presse@alziari.com.fr Et au plus tard quatre-vingt-dix (90) jours après la date limite de participation au Jeu tel qu’indiqué au présent règlement. En cas de désaccord persistant sur l'application ou l'interprétation du présent règlement, et à défaut d'accord amiable, tout litige sera soumis au tribunal ayant droit, auquel compétence exclusive est attribuée.

 

===================================

GAME RULES TICKETS D'OR


Rules for the Tickets d'or NICOLAS ALZIARI competition

Article 1 : Organizing company
Nicolas Alziaridwhose head office is located at 553 chemin de la Roseyre, 06390 Contes, is organizing a free game with an obligation to purchase from 02-12-2024 to 24-12-2024.
The operation is entitled: “TICKETS D'OR”. This operation is accessible on the website www.alziari.com.fr and at the Nicolas Alziari boutique, 14 rue Saint François de Paule, Nice.

Article 2: Conditions of participation
2.1 This contest is open to any natural person who is a Nicolas Alziari customer, for any order made on the website and/or at the boutique, with no minimum purchase required.
The company reserves the right to verify the identity, postal address and/or e-mail address of participants.
2.2 All employees of the Company and its Partners, including their families and spouses (whether or not they are married or living with a partner), as well as minors, are excluded from taking part in this Game and from receiving any prize, whether directly or indirectly.

2.3 Persons who have not provided full details of their identity and contact details, or who have provided them inaccurately or falsely, will be disqualified, as will persons who refuse the collection, recording and use of personal information concerning them and strictly necessary for the purposes of managing the Game.
2.4 Participation in the Game implies full and unreserved acceptance of the present rules. Failure to comply with the aforementioned rules will result in the automatic cancellation of participation and the possible awarding of prizes.

Article 3: How to take part
The Game takes place as follows, the player must:
1. Visit the www.alziari.com.fr website and/or the Nicolas Alziari boutique located at 14 rue Saint François de Paule.
2. Place an order on the website and/or at the boutique.
3. Or place an order with no minimum purchase while having a customer account in store, and slip your receipt into the box provided.
3. Have read and accepted the rules of the game:
The game will run from 02-12-2024 to 24-12-2024.
4 winners will each find 1 golden ticket hidden in their internet package.
4 other winners will be drawn at random from all the sales receipts left in the ballot box.

Article 4: Selection of winners
Only one prize will be awarded per winner (same name, same address). Winners will be selected after verification of their eligibility to win the prize. Designated participants must contact us by e-mail or telephone. If a participant does not contact us within one month of this message being sent, he/she will be deemed to have renounced his/her prize and the prize will remain the property of the Organizer. By accepting the prize, the winner authorizes the Organizer to use his/her surname, first name and city and county of residence in any publicity or promotional event, on the Organizer's website and on any affiliated site or medium, without this use giving rise to any rights or remuneration other than the prize won. Winners must comply with the rules. Should they not meet the criteria set out in these rules, their prizes will not be awarded. Participants authorize all verifications concerning their identity, age, postal address or the loyalty and sincerity of their participation. In this respect, the Organizer reserves the right to request a copy of the winner's identity document before sending the prize. Any false declaration, false indication of identity or address will result in the immediate elimination of the participant and, where applicable, the reimbursement of prizes already sent.

Article 5: Prizes
Each winner will receive a “Secret de l'olivier” gift set worth €47.6, comprising 1 bottle of 375 ml premium olive oil, 1 Millea solid soap, 1 Millea 200 ml liquid soap, 1 jar of 125 g curd olives, 1 80 g organic curd olive paste.

Article 6: Limitation of liability
Participation in the “TICKETS D'OR” Game implies knowledge and acceptance of the characteristics and limits of the Internet, particularly with regard to technical performance, response times for consulting, querying or transferring information, the risks of interruption, and more generally, the risks inherent in any connection and transmission on the Internet, the lack of protection of certain data against possible misappropriation and the risks of contamination by any viruses circulating on the network. Consequently, the Organizing Body may under no circumstances be held responsible for, without this list being limitative:
1. the transmission and/or reception of any data and/or information on the Internet;
2. any malfunction of the Internet network preventing the proper progress/functioning of the Game;
3. failure of any receiving equipment or communication lines;
4. loss of any paper or electronic mail and, more generally, loss of any data;
5. routing problems;
6. the functioning of any software;
7. the consequences of any virus, computer bug, anomaly or technical failure;
8. any damage to a Participant's computer;

9. any technical, hardware or software failure of any kind that prevents or limits participation in the Game or damages a Participant's system;
10. any malfunction of the prizes distributed as part of the Game, and any direct and/or indirect damage they may cause. It is hereby specified that the Organizing Body may not be held liable for any direct or indirect damage resulting from an interruption, malfunction of any kind whatsoever and for any reason whatsoever, or for any direct damage resulting, in any way whatsoever, from a connection to the site developed as part of this game. It is the responsibility of each Participant to take all appropriate measures to protect his/her own data and/or software stored on his/her computer equipment against any attack. The Organizing Body may cancel all or part of the “TICKET D'OR” Game if it appears that fraud has occurred in any form whatsoever, in particular with regard to computer systems or the determination of winners. In such a case, the company reserves the right not to award prizes to fraudsters and/or to prosecute the perpetrators of such fraud before the competent courts. It shall not, however, be held liable in any way whatsoever to Participants for any fraud that may be committed. In particular, it will be considered fraudulent for a Participant to use one or more fictitious names or names borrowed from one or more third parties, as each Participant must take part in the Game under his or her own and unique name. Any fraud will result in the elimination of the Participant. The organizer reserves the right, for any reason whatsoever, to cancel, postpone, interrupt or extend the game or to modify all or part of the terms and conditions of these rules, in compliance with the latter. If, as a result of an event beyond its control, it is forced to apply this right, it cannot be held liable. The organizer reserves the right to definitively exclude from the various games any person whose fraudulent behavior interferes with the smooth running of the games. In addition, sponsorship of fictitious persons will result in the immediate elimination of the player.

Article 7: Filing of the rules
The rules are available free of charge to anyone who requests them from the Game Organizer at the following address: 553 chemin de la Roseyre, 06390, Contes, France. Stamps for written requests for a copy of the rules will be reimbursed at the slow rate on simple request.

Article 8: Personal data
In order to take part in the Game, players must provide certain personal information about themselves (name, address, etc.). This information is recorded and saved in a computer file and is necessary to take into account their participation, to determine the winners and to award and deliver the prizes. This information is intended for the Organizer, and may be transmitted to its technical service providers and to a service provider responsible for sending the prizes. By taking part in the Game, the player may also request to subscribe to an information e-mail from the Organizer. The data collected in this way may be used within the legal framework. In accordance with the French Data Protection Act no. 78-17 of January 6, 1978, players have the right to access, rectify and delete data concerning them. To exercise these rights, players should send a letter to the following address: 553 chemin de la Roseyre, 06390, Contes, France. Reimbursement of the cost of requesting reimbursement for rectification and deletion of data will be made on the basis of a simple letter weighing less than 20 grams and bearing economy postage.

Article 9: Disputes
The present rules are subject to French law. To be taken into account, any disputes relating to the Game must be submitted in writing to the following address: presse@alziari.com.fr and no later than ninety (90) days after the closing date for participation in the Game as indicated in these rules. In the event of persistent disagreement on the application or interpretation of the present rules, and in the absence of amicable agreement, any dispute will be submitted to the court having jurisdiction, to which exclusive competence is attributed.